joi, 31 ianuarie 2008

Slalom printre prosti

Zilele trecute, intr-un moment de totala plictiseala stateam cu telecomanda in mana incercand sa gasesc un program care sa ma impresioneze, prin marea de tampenii specifice orelor 22. Spre uimirea mea atentia mi-a fost atrasa de un program, dar la modul penibilo-comic. Pe postul de o reala non-valoare, 0tv, trona urmatorul titlu de emisiune: "Violatorul si hotul de carduri se plang ca Cioaca (ala cu Elodia) sforaie in arest". Am ramas absolut fara cuvinte. Ce ma intereseaza pe mine, ca el, politistul Cioaca, sforaie in arest. Ce urmeaza? "Cioaca e constipat", "Cand traia, Elodia obisnuia sa se imbrace cu fuste scurte", "Copilul lui Cioaca si al Elodiei a ramas corigent", "Tatalui lui Cioaca ii miros picioarele"? Scuzati duritatea, dar este un subiect creat doar pentru a atrage stimatii spectatori ascultatori de manele. Este de o prostie imensa...sa fim seriosi, gasiti-va Domnule DD alte subiecte, care sa sublinieze intelectul si imaginatia in mod pozitiv, si care sa atraga mai multe tipuri de spectatori, nu numai cei mentionati mai sus. Ma intreb cateodata, chiar nimeni nu se uita cat de penibil arata tot postul acesta, emisiunile, prezentatorii, invitatii?

3 comentarii:

Anemari spunea...

Tocmai aici e chichita..lumea care nu are somn se uita pe otv+ca subiectul asta este dezbatut de toata lumea..de la ţaţa Floarea din capu' satului, pana la directorul companiei x.

Alecsa spunea...

eu am sunat la OTV ca sa fac mishto de aia =)) incepusem sa zic ca sunt de la incerdibil dar adevarat si le ziceam minciuni si incepuse diaconescu cu unii sa dezbata minciunile care le ziceam eu =)) bine inteles eu si colegii mei care stiau ce am facut ne cacam pe noi de ras =))

lore spunea...

ia nu abandona de tot blogul. ie'te'te la el. uite o leapsa pe www.l-myworld.bogspot.com (plictisitoare de altfel pt ca trebuie sa vorbim despre noi, dar ce, eu am avut chef de ea?:)) )