miercuri, 17 octombrie 2007

Turnura neasteptata

Titlul nu poate dezvalui continutul mesajului, asta am si dorit, sa nu fie un titlu banal, care nu ar fi indus cititorului curiozitatea citirii povestii in sine. Acum a venit momentul, momentul in care trebuie sa multumesc (ciudat e ca nu stiu cui) pentru ce s-a intamplat. A inceput in ceata, cam ca toate evenimentele ce mi-au marcat viata (ce old school suna...). Sa fie oare prologul aventurii in 2006?? Da, cu siguranta...in 2006 prin luna Decembrie vedeam la televizor o emisiune care sincer sa fiu la inceput nu mi s-a parut deloc speciala, poate si datorita faptului ca privesc cu scepticism tot ce e "nou" imprumutat de peste ocean. Oameni care canta...bun si ce e atat de frumos? Frumos avea sa fie mai tarziu, cand probabil ca nu prea aveam ce sa fac sambata seara ma uitam la aceasta emisiune, ma uitam la...MEGASTAR. O sambata, 2, 3 si a inceput sa imi placa. Totul a fost rau atunci cand am aflat ca emisiunea revine in primavara lui 2007, deja inevitabil ajunsesem un fan si despartirea, chiar si temporara de emisiune era dificila.
Anul acesta, in primavara, emisiunea si-a continuat firul existetial aducand ceva nou, modul de desfasurare al emisunilor era schimbat, un nou regulament, aceesi concurenti in fiecare emisiune, era neobisnuit si mi-a luat ceva timp sa ma obisnuiesc. Totul a trecut fulgerator...fiecare sambata era speciala incepand cu ora 20, traiam si eu prin televizor ce traiau concurentii, copii ambitiosi si muncitori ce isi doreau (inca isi doresc spun eu) o cariera intr-un domeniu complicat...vroiau sa guste din placerea de a oferi placere celorlalti prin muzica.
Se asterneau saptamanile, si avea sa vina momentul care e probabil cel mai important, care a realizat de fapt esenta acestui mesaj; Deea una din concurente iesea din concurs, intr-un mod mai putin corect (privind partea de organizare), ceea ce pe mine, admirator al ei in toate privintele m-a facut sa fac ceea ce nu mai facusem pana atunci, sa ma inscriu pe un forum. Forumul Megastar...incredibil ce a putu sa faca o aplicatie aparent banala, un loc absolut electronic in care oamenii vin si isi spun parerile in legatura cu subiectul de discutie. Adevarat frumusete aici este ca am intrat intr-un cerc cu oameni absolut minunati, am gasit inca o familie cu care am trait zile extraordinare. De fapt, m-a marcat total. De atunci cel mai mult timp il petrec cu ei, cu forumistii. Nu pot sa inteleg nici acum cum am reusit sa ma atasez de oameni care traiesc la sute de km de mine, de oameni care traiesc la 5 minute de mers cu metroul de mine.
Aici l-am cunoscut pe unul dintre cei mai buni prieteni; o prietenie ce s-a legat la inceput fara ne fi vazut vreodata. Petre...un om cum nu am mai intalnit...calm si dispus sa te ajute intotdeauna, e jos cand cazi;e sus cand vrei sa sari...multumesc prietene...sa nu te schimbi niciodata "bre"...alaturi de el si de alt forumist, Florin, de asemenea bun prieten, am trait zile care niciodat nu o sa le uit. Florin, un om cu o voce minunata, cu o inima imensa. E genul de om care nu ar omora nici o scama de pe haine:))
Ana, surioara mea, tot aici am intalnit-o. Craioveanca pur-sange, m-a ajutat sa inteleg lucuri care le intelegeam mai greu, o persoana intru totul speciala, calma, ii plac copii si animalele, stie sa fie la momentul potrivit la locul potrivit, stie sa te ajute oricand trebuie, un prieten in adevaratul sens al cuvantului.
E ciudat de fapt, simt atat de multe pentru oamenii astia, dar mi-e imposibil sa exprim...cuvinte pentru asta nu s-au inventat. O sa aduc aminte de alti forumisti, care desi nu vor gasi o descriere detaliata, sper sa nu creada ca nu mi-au marcat clipele cand au trecut pe acolo:Alex(chacky), Alexsa(winnie), Cori, Cristiana(the bouncig ferret), Flor(Florentina), Ioana, Giogio(Joleen), Julie(Iulia Iasi), LIA(pupic dulce pentru ea:*), Lore(secatura nr 2 :D), Marian, Phantoma(Timea), Alecsa(prajiturica cu patrunjel:P), Rares, Bogdan(Sylar), Vlad...multi sunt, putin imi aduc aminte acum...mii de scuze pentru cei care i-am omis.
Dupa o atata lista lipseste cineva...cineva care a aparut acum cateva saptamani si m-a schimbat din nou. Este...ea..."***", numele ei il stiu doar persoanele care merita si care mi-au fost alaturi in momentele grele. Ea, mi-a schimbat ratiunea, ea m-a reinventat, am invata sa iubesc intr-un mod nou, am trait ceea ce nu am mai trait niciodata, sentimente care m-au inaltat spre clarul lunii, dar care m-au aruncat in adancul durerii. Toate trec, nimic nu ramane...simt nevoia sa ma impotrivesc...dragostea ramane si pe unde trece lasa urme adanci. Totul va fi decis doar te timp, de cei pe care noi nu ii vedem...Sa speram ca se va rezolva frumos si delicat.
Pana la urmatoarea interventie scuzati micul roman, si treceti sambata seara pe Prima TV incepand cu orele 20, cine stie, poate in noul sezon va gasiti si voi o alta familie, un frate, o sora, un prieten de o viata, sau poate va veti cunoaste adevarata dragoste. Mult noroc in tot ce va doriti.

2 comentarii:

Anemari spunea...

Daca pana acum ti-am zis ca scrii frumos,acum iti spun ca scrii SUPER.Este adevarat,dintr-o intamplare,un fapt divers pana la urma,o emisiune banala,s-a ajuns la un nucleu in care s-au legat multe prietenii,si ceva in viata fiecaruia s-a schimbat...asa cum ai spus si tu,nici eu nu gasesc o explicatie pt acest fenomen,cum de am gasit prieteni adevarati la sute de kilometri?cum de ma inteleg cu ei mai bine intr-o anumita situatie decat altii?Hmm,cred ca stiu,este meritul lor pt ca sunt sociabili,deschisi la nou...Iti multumesc frumos pt cuvintele frumoase,apreciez...frate[nepoateee=))],vino sa te pup...in ceea ce priveste partea a 2-a,totul depinde de tine si de respectiva persoana,noi nu prea putem sa facem nimic decat sa va sustinem..hai George!!!hai George!!!:P..sper ca prieteniile legate pe parcursul acestui an,sa se mentina si in sezonul 2 de Megastar si muulti multi ani...

Trubadur spunea...

Frumoase cuvinte si iti multumesc pentru apreciere. Ce pacat totusi ca aceasta prietenie minunata, cum pari tu sa-i zici, e mai degraba un copac in furtuna si nu un fir de trestie... Cred ca intelegi ce vreau a zice...

Cu voiosie,

Bufonul